پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی
پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی

توصیه های امام رضا(ع) در مورد پیش از آمیزش جنسی و پس از آن

توصیه های امام رضا(ع) در مورد پیش از آمیزش جنسی و پس از آن

زمان مناسب برای آمیزش جنسی:

در ابتداى شب به بستر زنان نروید. چه در تابستان و چه در زمستان عمل نزدیکى با زنان در آغاز شب زیان آور است زیرا در آن هنگام معده و رگ هاى بدن گرم فعالیت هستند و عمل جماع موجب قولنج (کولیت) و فلج و لقوه و لغزش خواهد شد و سنگ مثانه و فتق و اختلال ادرار و ضعف چشم پدید خواهد آورد. اگر خواستى با زنى همبستر شوى بگذار شب به آخر رسد. در سحرگاهان عمل جماع براى قواى بدنى ملایم تر و سازگارتر و زمینه براى انعقاد نطفه مناسب تر بوده و در تکوین جنین اثرى شایسته خواهد داشت زیرا کودک را هوشیارتر به بار خواهد آورد.

 

 پیش از شروع آمیزش جنسی:
پیش از آن که عمل جماع شروع شود شایسته است با همبستر خویش به بازى پردازى، پستان هایش را نوازش کنى و بر سینه و پهلویش با لطف دست بمالى تا او نیز از نظر امیال جنسى آماده شود.
در این هنگام شهوت زن بجنبد و آب او جمع شود و آثار میل در چهره و چشمانش پدیدار گردد و مانند تو به لذت جنسى گراید و از تو همان خواهد که تو از وى خواهى.

 

پس از اتمام آمیزش جنسی:
پس از انجام جماع از جاى برنخیز و کمر راست مکن، بلکه از پهلوى راست خود به بستر فرو غلت و لحظه اى آرام باش و بعد برخیز و ادرار کن.
ادرار در چنین حالتى مثانه را از آلودگى مواد رسوبى پاک مى کند و تو را از عوارض سنگ مثانه مصونیت مى بخشد. سپس حمام بگیر و غسل را به جاى آور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد