پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی
پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

دیگر همه نقطه ضعفم را فهمیدند…

از من که چیزی که میخواهند جان تورا قسم میخورند…

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

روزهـــایــی کـــه مـی بینمت، نفســـــم مــی گیـــــــــرد…

و روزهــــایـــــی کـــــه نیستـــــی، دلـــــــــــــــــم…

اما

تـــــــــــــو بـــــاش…!

تحمـــــل ٍ اولـــی آســان تـــر است..

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

بــهــتــریــن جـایِ خـــوابِ دنــیــا ..

دسـتِ تــــو بـود کـه بـاز مـی کـردی و مـیـگـفـتـی: سـرتـو بـذار رو دسـتـم ..

و بـعـد اون دسـت حـلـقـه مـیـشـد دورِ گــردنـم ..

هـیـچـوقـت نـفـهـمـیـدم در اون حـالـت کـِی بـه خـواب رفـتـم ..

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

سلام به اون عزیزی که ، فاصله ها باهاش دارم

تو دفتر خاطره هام ، خاطره ها باهاش دارم

آرزوی دیدن اون ، صورت زیباشو دارم

آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

آن‌ که اعتماد می‌کند…

مهم نیست که به چه چیزی اعتماد می‌کند،

همین اعتماد حاکی از معصومیت اوست.

حتی اگر بدلیل اعتماد، فریب بخورد، مهم نیست،

چون ارزش اعتماد بسیار فراتر از چنین فریبی است.

می‌توانی همه چیز را از او بگیری،

ولی اعتماد را هرگز.

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

یه وقتایی آدم اونقدر تنهاست که آرزو داره یکی صداش کنه

حتی اشتباهی

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

♥اگـــَـــــر دیوانگی♥ نـیـسـت پَس چیست ؟

وقتی♥ در این دُنیای بـه این ♥بزرگـــی . . .

دلت فقط هـــــَـــــوای ♥یک نفر را میڪُند…!♥

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد