پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی
پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی

جملات عاشقانه جدید در مورد خداوند ۱۳۹۲

جملات عاشقانه جدید در مورد خداوند ۱۳۹۲

اس ام اس در باره خدا

اس ام اس جالب در مورد خداوند
خدایا وقتی تو پشتمی مهم نیست کیا جلوم هستن …
::
::
علامه جعفری سوار تاکسی شده بودند ، در مسیر نفسی میکشه و از ته دل میگه : ای خدای من !
راننده تاکسی با اعتراض میگه یه جوری میگی ای خدای من که انگار فقط خدای شماست !
ایشان در جواب فورا دو بیت از سعدی می خواند :
چنان لطف او شامل هر تن است
که هر بنده گوید خدای من است
چنان کار هرکس به هم ساخته
که گویا به غیری نپرداخته
::
::

جمله های غمگین درباره خدا
عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست
پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست !
::
::
وقتی عبارت “خدا را به یاد داشته باش” را می خوانم

در ذهنم و در قلبم گزینه “همیشه” را برایش تیک می کنم !
::
::
خدا پر داد تا پرواز باشد
گلویی داد تا آواز باشد
خدا می خواست باغ آسمانها
به روی ما همیشه باز باشد
::
::

جمله های غمگین درباره خدا
نگران فردایت نباش ، خدای دیروز و امروزت ، فردا هم است …
::
::

درباره خدا
این چه حرفیست که در عالم بالاست بهشت
هرکجا وقت خوش افتاد همانجاست بهشت
دوزخ از تیرگی بخت درون تو بود
گر درون تیره نباشد همه دنیاست بهشت
::
::
گاهی در شتاب زندگی گوشه ای بایست و بگو : خدایا می دانم که هستی …
::
::

اس ام اس درباره خدا
همه ی ترسها ، دلهره ها ، دلتنی ها ، تنهایی ها و همه دردارو خط می زنم با یه واژه !
“خـــــــــــــــــــدا”
::
::
برایم نوشته بود :
گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند شاید چون آرزوهایم بلندند …
ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید :
امیدی هست چون خدایی هست … آری و چه زیبا نوشته بود !
همواره با خود تکرار میکنم امیدی هست ؛ چون خدایی هست …
::
::

اس ام اس درباره خدا جدید
خداوندا
خسته ام از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاکم …
بارانی بفرست ، چتر گناه را دور انداخته ام !
::
::
خدایا
در ۲راهی زندگی ام تابلوی راهت را محکم قرار بده ، نکند که با نسیمی راهم را کج کنم !
::
::
در دستور زبان عرفان ، فعل اینگونه صرف می شود :
من نیستم ، تو نیستی ، او همیشه هست !
::
::

جدیدترین اس ام اس درباره خدا
همه درها اگه بسته س ، رو به آسمون دعا کن
اونجا که پنجره بازه تو فقط خدا خدا کن
::
::
یک روز دیگه و صبح زیبا رسید ؛ خدایا شکرت که نمی گذاری بترسم از شروع دوباره !
::
::
عبادت بعضی از ماها مانند شیطنت بچه هایی است که در می زنند و فرار می کنند !
::
::

زیباترین اس ام اس درباره خدا
و بدان کلید گنجها ، سعادت و خوشبختی در همت تو و توکل به خداست !
::
::
من هیچم و تو در تمامِ هیچِ من همه ای !
::
::
دل خوشِ عشق شما نیستم ای اهل زمین !
به خدا معشوقه ی من آن بالایی ست …
::
::

جملات عاشقانه درباره خدا
راز این داغ نه در سجده‌ی طولانی ماست
بوسه ی اوست که چون مُهر به پیشانی ماست
شادمانیم که در سنگدلی چون دیوار
باز هم پنجره ای در دل سیمانی ماست
::
::

جملات عاشقانه درباره خدا
باز هم صبح شد ، پروردگارا :
از اینکه یکبار دیگر مرا لایق حیات دانستی سپاسگزارم
از اینکه فرصت یک شروع مجدد را به من عطا کردی متشکرم
از تو میخواهم به من درک و درایتی بیش از پیش ببخشی تا امروز اشتباهات دیروز را تکرار نکنم
فرصتهایی که در اختیارم قرار میدهی از دست ندهم و از یاد نبرم که شاید فقط برای امروز بتوانم

دوستانم و یارانم را دوست بدارم !
::
::
خدای خوب من ، زندگی به سختی اش می ارزد اگر تو در انتهای هر قصه ایستاده باشی …
::
::

جدیدترین جملات عاشقانه درباره خدا
خدایا
گوش کن به التماسهای من
شرمسارم که با حال مستی به سوی تو کرده ام دست نیاز دراز
مرا گوش کن ، مرا بپذیر که جز تو ندارم قبله ای برای نماز
::
::
باید خلیل بود و به یار اعتماد کرد
گاهی بهشت در دل آتش میسر است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد