پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی
پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی

رابطه آلت تناسلی مردانه و میزان لذت بردن در آمیزش جنسی

رابطه آلت تناسلی مردانه و میزان لذت بردن در آمیزش جنسی


یک مرد با اندازه آلت تناسلی 10 تا 16 سانتی متر می تواند لذت کامل جنسی را در هنگام دخول آلت تجربه کند. این بدان معنی است که اندازه بزرگتر آلت تناسلی موجب لذت جنسی بیشتر نمی‌شود. عمده گیرنده‌های عصبی لذت در ابتدای مهبل (واژن) زن قرار دارد و هرچه به انتها نزدیکتر شویم تعداد گیرنده کمتری وجود دارد. در مرد عمده گیرنده های عصبی لذت جنسی در انتهای  آلت تناسلی مرد قرار دارد.

واژن زن بوسیله عضلات احاطه شده است و

  به راحتی می تواند یک آلت مردانه نازک یا کلفت را در خود جای دهد و زن باید از این عضلات به خوبی استفاده کند. آنچه موجب لذت بیشتر می‌شود کیفیت آمیزش و پیش نوازی است و اندازه آلت طبیعی تاثیری در میزان لذت ندارد. از طرفی تنها 20 درصد لذت جنسی مربوط به دخول آلت مرد در واژن زن است و سایر اندام ها و نوازش‌ها و بازی کردن‌ها و بوسه و گفتگوها مسئول 80 درصد باقیمانده هستند.

 

زمان رشد آلت تناسلی مردانه
اندازه آلت بر مبنای زمینه های ژنتیکی فرد تعیین می شود.اندازه آلت در طی بلوغ تغییر می کند. رشد آلت بین سنین ۱۰ تا ۱۴ سالگی شروع می شود،البته این زمان در بعضی پسربچه ها زودتر و بعضی دیرتراست. در ابتدا بیضه ها شروع به بزرگ شدن کرده و رویش موهای ناحیه تناسلی آغاز می شود. رشد آلت ابتدا در طول وسپس در قطر صورت می گیرد. اندازه متوسط آلت افراد بالغ در حالت معمولی(شل) بین۶ تا ۱۱ سانتی متر است. نوجوانان برای آگاهی از اندازه قطعی آلتشان باید تا ۱تا ۲ سال پس از توقف رشد قدی خود صبر کنند.

اندازه متوسط آلت
آمار قطعی وجود ندارد ولی آمار موجود به شرح ذیل است:
متوسط اندازه آلت در حالت شل در محدوده ۶ تا ۱۱ سانتی متر است.
متوسط اندازه آلت در حالت راست شده در محدوده ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر است.
.باید توجه داشت که سرما و خستگی اندازه آلت را به صورت موقت کوچکتر می کند.
ابعاد بدن فرد، طول آلت را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر فردی چاق و ستگین وزن باشد آلت او کوچکتر به نظر می آید، زیرا توسط بافت های چربی بدن احاطه شده و گاهی در چربی های بدن فرو می‌رود. این حالت در اصطلاح پزشکی آلت پنهان شده نامیده می شود.
اندازه آلت شل به هیچ وجه نشانگر اندازه آلت در حالت راست شده نمی باشد. در بعضی از مردان اندازه آلت تناسلی به سختی بین حالت شل و راست شده تغییر میکند، اما اغلب مردان آلتی با اندازه متوسط در حالت شل دارند که در حالت راست شده به طور قابل توجه بزرگ می شود.


تعدادی از سوالات رایج و پاسخ آن ها:
۱-آیا قرص‌ها، شربت‌ها، لوسیون‌ها وروغن‌ها اندازه آلت را افزایش می دهند؟
هیچ مدرک معتبرعلمی وجود ندارد که قرص ها، شربت ها، لوسیون ها وروغن ها اثر دایمی در بزرگ کردن آلت داشته باشند.

۲-آیا آلت به طور دایمی ممکن است کوچک تر شود؟
بله! آلت در سنین بالا (کهنسالی) ممکن است کوچک تر شود. همچنین شواهدی وجود دارد که ناتوانی جنسی طولانی مدت می تواند موجب کوچک شدن اندازه آلت شود. وقتی فردی چاق و سنگین وزن است، آلتش کوچکتر و جمع شده به نظر می آید. معمولا وقتی وزن کاهش می یابد اندازه آلت به وضعیت قبلی خود برمی گردد.

۳- آیا روش جراحی برای بزرگ کردن آلت وجود دارد؟
بله! تعدادی تکنیک های جراحی وجود دارند که می توانند قطر و طول آلت را افزایش دهند. با آزاد کردن رباطی (لیگامنت) که آلت را در جای خود نگه می دارد می توان آن را تا حد ۵/۲ سانتی متر طولانی تر کرد. ابمپلنت های پوستی نیز می توانند طول و قطر آلت را اضافه کنند. در مورد هر یک از مداخلات جراحی باید در نظر گرفت که آیا منافع جراحی برخطرات آن غلبه دارد یا خیر.
باید توجه داشت که در مقابل عوارض جانبی این اعمال، نتایج تزیینی آن ارزش نخواهد داشت. به همین خاطر اکثر اورولوژیست ها به جز در مواردی که بدشکلی (دفورمیتی) یا علت طبی خاصی وجود دارد، اقدام به این نوع اعمال جراحی نمی کنند.

۴- آیا ورزش آلت می تواند موجب دراز شدن آن شود؟
آلت تناسلی هیچ عضله ای ندارد بنابر این هیچ ورزشی موجب افزایش طول آن نخواهد شد.

۵-آیا دستگاه واکیوم، آلت تناسلی را بزرگ می کند؟
دستگاه های واکیوم اندازه آلت را بطور موقت افزایش می دهد(حداکثر ۲۴ ساعت).
البته این دستگاه ها نیز بویژه اگر از استاندارد لازم برخوردار نباشند،می توانند عوارضی همچون ترکاندن عروق خونی را به دنبال داشته باشند که موجب درد و تورم می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد