پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی
پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی

روش های پیشگیری از بارداری ( انواع و شرح )


 روش های پیشگیری از بارداری ( انواع و شرح )




 مقاربت منقطع زمانی است که مرد، پیش از انزال (خارج شدن منی در هنگام ارگاسم) آمیزش را قطع می کند و آلت را از واژن خارج می‌کند. هدف آن است که مایع منی به داخل واژن ریخته نشود. این روش قدیمی ترین راه جلوگیری از بارداری به صورت داوطلبانه است که هنوز هم به گستردگی بکار می رود.
هشدار: مقاربت منقطع با وجودیکه بصورت تاریخی در میان عوام به عنوان روش پیشگیری از بارداری ناخواسته شناخته می شود و بکار می رود، اما از نظر علمی به دلیل کارآیی پایین و غیرقابل پیش بینی بودن، به هیچ زوجی پیشنهاد نمی گردد. ارائه مطلب در خصوص این روش در کنار سایر روشهای پیشگیری از بارداری تنها بدلیل آگاهی مخاطبان عزیز درباره این روش است و جوان سالم استفاده از این روش را برای پیشگیری از بارداری به شما پیشنهاد نمی کند.

این روش چگونه کار می‌کند؟

  

مقاربت منقطع تلاشی است برای جلوگیری از ورود اسپرم به واژن که با ریختن مایع منی به خارج واژن انجام می‌شود.

 
کارآیی این روش چقدر است؟

در طی یک دورة یک ساله 27 زوج از 100 زوجی که از این روش استفاده می‌کنند باردار می‌شوند. بدیهی است شانس بارداری بستگی به این دارد که آلت در زمان مناسبی و در هر بار فعالیت جنسی از واژن بیرون کشیده شود.
حتی برای مردانی که معتقدند این کار را می‌توانند به خوبی انجام دهند، روش عقب کشیدن روش مؤثری برای پیشگیری از بارداری نیست. علت آن است که حتی پیش از خارج شدن منی، تعدادی اسپرم در ترشحات خارج شده از آلت وجود دارد که ممکن است برای حاملگی کافی باشد حتی اگر تمام منی به درستی در خارج واژن تخلیه شود. مسألة دیگر این است که برای بسیاری از مردان پیش بینی زمان انزال مقدور نیست و ممکن است به صورت ناخواسته قبل از توانایی توقف فعالیت جنسی و خارج کردن آلت، انزال در داخل واژن اتفاق بیفتد. این روش همچنین می‌تواند با ایجاد وقفه در فعالیت جنسی، لذت جنسی را تحت تأثیر قرار دهد.
به هر حال در صورتیکه زوجی از هیچ روشی برای پیشگیری از بارداری استفاده نمی‌کنند مقاربت منقطع ممکن است بهتر از استفاده نکردن از هیچ روش پیشگیری از حاملگی باشد.

 
پیشگیری از ابتلا به بیماریهای مقاربتی

مقاربت منقطع هیچ محافظتی در مقابل بیماریهای مقاربتی ایجاد نمی‌کند و برای این منظور حتماً باید از کاندوم استفاده نمود.

 
این روش برای چه کسانی مناسب است؟


مقاربت منقطع روش مطمئنی برای پیشگیری از بارداری نیست و در حقیقت کمترین اثر را برای این منظور دارد. به همین جهت استفاده از این روش برای پیشگیری از بارداری به هیچ زوجی پیشنهاد نمی‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد