پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی
پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی

همه چیز درباره رابطه جنسی مقعدی!

هــرگاه چیزی از روال طبیعی خود خارج بشود، مضرات و مــشکلات زیادی میتواند به بار بیارد.مسائل زناشویی و آمیــزشی هم از این قاعده استثنا نیست.آمیزش در اصل و اساس از قسمت جلو (فرج یا واژن) است و دخول از مجاری دیگر ،آمیزش غیر طبیعی است. متاسفانه بعضی ها با دیدن فیلم های مبتذل ، این روشهای غــیر طبیعی را یاد میگیرند و استعمال میکنند از جمله این موارد ، آمیزش از عقب یا مقعد است که ضررات فراوانی برای طرفین مخصوصا زن دارد.

 ضرر به جنس نر

اگر مرد در این نوع آمیزش از کاندوم استفاده کند،ضرر قابل توجهی برای آن ندارد ولی در غیر این صورت،باعث بیمارهای مجاری تناسلی، چرک آلت ، وارد شدن مدفوع به درون آلت مرد و ایجاد گرفتگی و چرک ،حتی در بعضی موارد شکستن آلت گزارش شده است.

  

ضرر به جنس ماده

این نوع آمیزش گویی یک بی احترامی به زن است، به این دلیل که در این نوع آمیزش کلیتوریس زن ( زائده ای که در خارج از فرج یا واژن است) که باعث تحریک و ارضا شدن زن میشود تحریک نمیشود وزن احساس خوشایندی از این قضیه ندارد، زیرا خود را مانند یک کالا میبیند که فقط مورد استفاده قرار میگیرد.این یکی از چند ده عامل ضربه روحی به زن است.از عوامل جسمی آن میتوان به بیماری های انتهای روده بزرگ اشاره کرد، همچنین باعث مشکلات بواسیر حتی در سن جوانی میشود، ممکن است در راه رفتن ایجاد مشکل کند.به مرور این عمل در زنان باعث میشود که نتوانند مدفوع یا بادهای معده خود را کنترل کنند ( این امر باعث بسیاری از امراض روحی میشود) باعث به هم خوردن اندام این زنان میشود و اندام آنها را شبیه به گلابی میکند!!! که بسیار زشت و نا متعادل است.گزارش شده که در حین این عمل یکی از اعضا ( می گفتند بواسیر بوده) همراه با آلت مرد از مقعد در آمده است.

بیشتر زنانی که در فیلمهای مبتذل بازی میکنند ، بعد از مدتی انتهای روده آنها از مقعدشان خارج شده و مانند یک دم در عقب آنها ظاهـر شده بود این عـمل باعث پاره شدن روده و آسیب به جـداره هـای آن نـیز می شود.چـون آمـیزش در این قسمت باعث خشک شدن میشود ( درست بالعکس جلو که مایع لزجی ترشح میشود تا آمــیزش راحت شود) ممکن است باعــث زخم شدن روده ، درون مقــعد و حتی شکستن آلت مرد هم شود.ممکن است زن در این آمیزش افضاء شود ، یعنی مجرای فرج و مقعد آن یکی شود و به هم متصل شوند اینها گوشه ای از ضررها و آسیبهای این روش غیر طبیعی است که از نظر علمی بیان شده است.

از نظر دین و شرع به فتوای همه مراجع این عمل در صورتی که زن (شرعی و عرفی)راضی نباشد حرام است و در صورت راضی شدن زن مکروه می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد