پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی
پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی

چطور نقاط تحریک پذیری جنسی همسر خود را پیدا کنیم؟

چطور نقاط تحریک پذیری جنسی همسر خود را پیدا کنیم؟

نقاط تحریک پذیری جنسی اشخاص از هم متفاوت است، اگر می خواهید آمیزش جنسی برای شما و همسرتان لذت بخش تر شود باید نقاط تحریک پذیری یکدیگر را کشف کرده و حتی بتوانید تقریبا آنها را الویت بندی کنید، مثلا باید بدانید که همسرتان از بوسه بر گردن بیشتر لذت می برد و یا از نوازش موهایش.

این نقاط حساس هرجایی می توانند باشند، بنابراین برای پیدا کردن نقاط تحریک پذیری همسر خود، جای جای بدن او را نوازش داده و گاهی آرام بمالید، چنانچه از نوازش و مالیدن استقبال کرد در صورت امکان آن نقطه را بوسه زده و بلیسید.

جهت پیدا کردن نقاط تحریک پذیری شاید یکبار جستجو کافی نباشد، بهتر است در چندین نوبت پیش از شروع آمیزش جنسی با دقت در جستجوی نقاطی باشید که همسر شما از نوازش و لیسیدنش لذت می برد.

همسرتان باید بداند که این کار را برای پیدا کردن نقاط تحریک پذیری او انجام می دهید و نه برای اینکه خودتان لذتی ببرید، باید باور داشته باشد که لذت بردن او برای شما مهم است و در تلاشید که رضایتش را از رابطه افزایش دهید، در هنگام جستجوی این نقاط از همسرتان بخواهید در هر لحظه هر احساسی که دارد بر زبان آورد، برای فهمیدن میزان لذت بردنش گوشهایتان تیز و چشمانتان باز باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد