پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی
پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی

اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی

اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی


در موارد زیادی از مشاوره های ارسالی متوجه یک تصور غلط در خصوص آلت تناسلی در مردان شدیم . مسئله ای که سبب شده بسیاری از آقایان دچار مشکلات جدی در زندگی خود شوند و حتی از ازدواج گریزان باشند .

برخی از آقایان تصور می کنند از دیدگاه مسائل جنسی خانم ها مردی را برای ازدواج مناسب می دانند که آلت تناسلی بزرگی داشته باشد . این تصور غلط آقایان سبب شده اگر آلت تناسلی با سایز بزرگ ندارند خود را دچار مشکل بزرگی بدانند و از ازدواج دوری کنند و یا اینکه می پندارند به دلیل نداشتن آلت تناسلی بزرگ از فراهم آوردن شرایط ایده آل جنسی برای همسر خود عاجز هستند .

این یک تصور غلط و ناخوشایند می باشد

هر زنی در رابطه جنسی با همسر خود قبل از اینکه متوجه آلت تناسلی او باشد به رابطه عاطفی و نگاه مرد دقت و توجه دارد . شوهر باید با احساسات و عواطف همسر خود آشنایی کامل داشته باشد و جنس زن را بشناسد . بداند که یک زن در درجه اول محبت و توجه همسر خود را می خواهد .

زنها روحیه لطیف و بسیار بزرگ دارند . در رابطه جنسی با زن و همسر خود آرامش داشته باشید و اجازه دهید همسر شما با آرامش و احساس خوشبختی در اغوش شما قرار گیرد . در یک رابطه جنسی سالم مهمترین مسئله برای زن ایجاد یک امنیت روحی - روانی - عاطفی و جنسی می باشد .

وقتی این محیط امن را فراهم کردید مطمئن باشید همسرتان با شما عشق بازی وصف ناپذیر را خواهد داشت ، بدون توجه به سایز کوچک یا بزرگ آلت تناسلی شوهر خود ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد