پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی
پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی

ریزه کاری های آمیزش زن و شوهر

بی تردید امور جنسی  یکی از جنبه های بسیار مهم وجودی انسان و مطمئنا خیلی بیش از حد یک نیاز فیزیولوژی است تا جائیکه بسرعت می توان گفت امور جنسی و سکس جنبه تقدعی دارد.

آموزش جنسی در عالیترین شکل خود مولود خلق یک جنین و موجود زنده است. و به این ترتیب  بقاء و نسل انسانی ادامه می یابد .

آمیزش جنسی یکی شدن دونیمه گمشده (زن و مرد) و اتحاد کامل را عینیت می بخشد در رابطه جنسی دو نفر در همه ابعاد جسمانی ، روانی ، عاطفی و عشق به عالی ترین وجه بر انگیخته می شوند و به آرامش می رسند.

برقراری تماس جنسی نباید صرفا یک کار فیزیکی و بر آوردن امیال شهوانی باشد چرا که در اینصورت انسان مغموم و ناکام واقع می شود و انگار فرد مقابل مورد تجاوز قرار گرفته است.

این امر مشابه این است که پدر و مادری فقط در فکر و تلاش به آوردن نیازهای خوردن و پوشیدن بچه هایشان شوند و مدام بگویند ما که برای شما همه چیز فراهم کرده ایم. پس چرا باز هم ناراضی و شاکی هستید؟

اما  فرزندان پیوسته در ناکامی عدم توجه به نیازهای عاطفی ، درک متقابل ، حتی محروم از نوازش کردن و محبت والدین دچار حرمان و رنجشند.

آمیزش جنسی و سکس زمان بین زن و مرد کامل می شود که ارتباط یک ارتباط کامل باشد . دوست داشتن ، قبول داشتن و پذیرش ، هم حسی و درک متقابل ، حرف ها و نجواهای عاشقانه و صادقانه ، لمس کردن و نوازش ، کنترل و با هم به اوج لذت جنسی رسیدن ، و پس از آن در آغوش گرفتن و در آرامش کنار هم خوابیدن .

 ارتباط و آمیزش جنسی در انسان مثل همه ابعاد رفتاری و اجتماعی او پیچیده و در عین حال از شقوق مختلفی برخوردار است و مثل بسیاری  از اعمال دیگر او نیازمند آموزش ، مطالعه و گذراندن دوره های مخصوص است.

همچنین رسیدن به کمال جنسی  از بلوغ جنسی نیازمند بلوغ عاطفی ، بلوغ اجتماعی ، بلوغ شناختی وبالاخره خودشناسی است.

شناخت خویشتن ، درک عظمت انسان و خلقت و رشد شناختی و عاطفی سبب می شود که ما طرف مقابل را تنها یک اندام تحریک کننده ببینیم و صرفا به تحریک حسی ارضای و شهوانی فرد نیاندیشیم.

لذت واقعی جنسی مطمئنا زمانی است که هر دو به بلوغ همه جانبه است یا بند یکدیگر را بشناسند و از صمیم قلب به یکدیگر احترام بگذارند و وجود همدیگر را بخواهند و با این احساس یکدیگر را در آغوش بگیرند و ببوسند.

با این وجود بنظر می رسد انسان همچون بخش های دیگر زندگی اش در این بخش نیز مشکلات فراوانی دارد و بالطبع به آموزش ، خود سازی و حتی در صورت وجود مشکلات خاص پزشکی و روانی به مراجعه نزد روان شناس و متخصص نیازمند است.

در برخی جوامع سنتی یا کشورهای عقب مانده یا در حال توسعه همچون ایران مشکلات و موانع فرهنگی متعددی پیش روی هر یک از ماست . اولین مشکل بغرنج تابوو بازداری های مختلف در گفتگو و بیان مسائل جنسی به یکدیگر است.

حتی اغلب والدین اکراه دارند مسائل اولیه جنسی را با فرزندانشان صحبت کنند .

یا در صورت بروز مشکلی نزد یک متخصص بروند در حالیکه آموزش جنسی و سکس باید از دوره اول دبیرستان در مدارس گنجانیده شود.

همچون دیگر بخش های وجودی هر یک از مادر فیزیولوژی جنسی ، هالت عاطفی و احساس سکس ، نحوه تمایلات و برانگیختگی دارای تفاوت های فردی هستیم . همه اینها توسط آموزش بازشناسی ، اصلاح و بهبود می یابند .

متاسفانه گاهی با آموزش های کوتاه می توان جلوی بخش عظیمی از ناکامی ها و درگیری های زناشوئی بعد از ازدواج  را گرفت و این در حالیست که در ایران یکی از علل بارز طلاق و ناکامی های زناشوئی در مشکلات و مسائل جنسی نهفته است.

امور جنسی بخش های متعددی را شامل می شود ولی در حال حاضر به علت محدود بودن فضای سایت ، همه موارد مطرح نمی شود و تنها به ارائه کلیاتی از این است اکتفا می کنیم.

 مسائل و مشکلات جنسی گاهی در اثر عدم اطلاعات کافی سکس و نحوه برقراری آمیزش جنسی است که با آموزش های ساده روان شناسان حل می شود. گاهی را در اثر عدم مهارت های کافی است . مثل اینکه مردان زودتر از زنان برانگیخته و ارضاء می شوند و گاهی سبب می شود مردی که زود ارضاء شده است عقب بکشد در حالیکه همسر او هنوز تحریک نشده است و یا به ارگاسم (روح لذت جنسی) نرسیده است و ناکام مانده است . در چنین مواردی باید به مردان آموزش و تمرینات یاد داد تا بتوانند با انحراف توجه در حین برقراری رابطه فیزیکی سکس خودشان را کنترل کنند و دچار انزال سریع نگردند.

گاهی مشکلات ناشی از ناهماهنگی طرفین است . وقتی یک زوج یکدیگر را در آغوش می گیرند مطمئنا هر یک دارای ساختار های عاطفی ، احساس و حسی متفاوتی هستند مثل اینکه برخی از موسیقی های پاپ و برخی سنتی لذت می برند.

 در آمیزش جنسی هر یک از زوجین علایق و تحریک پذیریهای شخصی خود را دارند .

بطور مثال زنان دوست دارند به آرامی و نرمش با آنها برخورد شوند، و یا به اندازه کافی نقاط حساسی چون نوک پستان ها ، زیر گردن و گوش و آلت تناسلی مورد لمس و نوازش قرار گیرد یا زیر نور کم و در خلوت این ارتباط برقرار شود ولی فرد مقابل این نکات ظریف را رعایت نمیکند. اینگونه ناهماهنگی با مشاوره روان شناسی و آموزش پذیری تصحیح می شود. گاهی مشکلات ناشی از اینکه اختلالات فیزیکی یا روانی است.  

بطور مثال ممکن است زن یا مرد در زمینه های اندام جنسی و یا رحمی مشکلاتی داشته باشند که باید به پزشک متخصص رجوع نمایند.یا در اثر افسردگی ، مرگ عزیزان ، احساس گناه ، ترس و اضطراب عدم علاقه به همسر و مشغله های زندگی ،ترس از حاملگی یکی از زوجین سرد مزاج شوند.

همچنین در امور جنسی گاهی شاهد اختلالات و انحرافاتی هستیم.

 مثل ناتوانی جنسی ، زود انزالی و یا عدم نفوذ و شکل گرفتن آلت در مردان ،درد در حین مقاربت ، اختلالات هویت جنسی و تمایل به تغییر جنسیت و نظایر آن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد