پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی
پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی

گشادی واژن و مقاربت جنسی


آقای دکتر نادر عضو انجمن علمی پزشکی و سلامت بیان می کنند :

در بعضی از نامه هائی که در یافت میکنیم و همچنین در نامه هائی که در تالار های خارجی مشاهده می شود.. گاهی به مسئله ارتباط گشادی واژن خانمها با مقاربت بر میخوریم.. که برای بعضی از آقایون مشکل ساز شده و گله مند هستند ...
و به همین خاطر اظهار عدم رضایت از مقاربتشون دارند. به یکی از این نامه ها توجه کنید:

.... من ..... سال است که ازدواج کرده ام . من و همسرم مرتب با هم مشکل داریم و من نمی دونم چه کنم و از اینکه بخوام این مسئله رو با کسی مطرح کنم خجالت می کشم ...مسئله مربوط به به دستگاه تناسلی من می باشد. به صورت خیلی عامیانه مجرای تناسلی من بعضی اوقات خیلی گشاد است و بیشتر زمانی که آمیزش به صورت 1-2 روز درمیان باشد ...من با یک پزشک صحبت کردم و او گفت که این مسئله طبیعی است و بدن هر شخص خصوصیات خودش را دارد.اما شوهرم ادعا دارد که دکتر خانوادگی شان این موضوع را رد کرده و می گوید فقط زمانی این حالت به وجود می آید که آمیزش زیاد باشدو چون من و شوهرم حداکثر هفته ای 2 بار آمیزش داریم باعث شده تا زندگی من جهنم شده و این مسائل باعث افسردگی من و انزجارم از رابطه شده است ... من و او هیچ مشکلی نداریم و او منو خیلی دوست داره ولی ندونستن بعضی چیزا زندگی ما رو بهم زده، چیزهایی که با فرهنگ غلط ما شکل گرفته ... من از شما میخوام در صورت امکان به سوال ما جوابی بدید که این مشکل حل بشه ... و بتونه جوابی قانع کننده برای شوهرم باشه ... و من بتونم از خودم با دلیل و منطق دفاع کنم...


جواب این خانم از همان اول مشخص بود که مقاربت زیاد باعث گشادی واژن نمیشه و یکی از تصورات غلط در باره مقاربت همین مسئله است.... با اینحال من تحقیق مختصری انجام دادم . به این ترتیب که ... از یکی از سایتهای خارجی معتبر که تحت نظارت پزشک متخصص زنان اداره میشود.. پرسیده شد که علت این مسئله چه هست و چه کاری برای رفع اون میتوان انجام داد..
در جواب گفته شد که... یکی از علل ضعف دیواره واژن زایمان طبیعی هست.. گرچه نمیتونیم صراحتا بگیم مجرا رحم شل هست.. بلکه ممکنه آلت همسر بیش از اندازه کوچک هست و خلاصه عدم تناسب بین آلت و واژن باعث ایجاد احساس گشادی واژن شده.. و یکی از روشهائی که برای محکم تر شدن .. پیشنهاد شده... مانور کگل هست.. که ما قبلا خودمان در بارش صحبت هائی داشتیم...

به هر حال من هر چقدر که در منابع گشتم چیزی در باره ارتباط تعداد مقاربت و گشادی واژن پیدا نکردم و اگر بالفرض هم چنین باشه و زایمانی هنوز رخ نداده باشه.. علت بخصوصی نداره و به خاطر مسائل ژنتیکی هست..

در مقاله خارجی دیگری که مفصلا و اختصاصا در این باره به روی نت رفته است.. در باره روشهای رفع این مشکل صحبت شده

خانمی گفته که تابحال سه زایمان رو پشت سر گذاشته و و آخرین زایمان به همراه اپیزیوتومی و پاره کردن عمدی واژن برای زایمان بوده است... و گفته که پس از آخرین زایمان احساس کرده که واژن گشاد شده . به همین خاطر این خانم احساس خوشایندی از مقاربت نداره... و سوال کرده که آیا ارتباطی به سه زایمانش داره یا نه و اینکه به دلیل خجالت, نمیتونه این مسئله رو از کسی بپرسه و در خواست کرده راهی رو بهش پیشنهاد بدن که تا احساس زنانگیشون ترمیم پیدا کنه...

در جواب گفته شده که آیا شما خودتون شخصا از این مسئله ناراحتید.. یا اینکه این چیزی هست که شریکتون بهتون گفته..
. توصیه شده که اون خانم میتونه.. با گرفتن وضعیت های مختلف در مقاربت .. تا حدی از احساس ناراحتی از این مسئه کم کند
گرچه زایمان بطور کلی میتونه رل مهمی در این مسئله داشته باشه. به اون خانم توصیه شده که با همسرتون صحبت کنید که ایجاد چنین تغییراتی جزئی از زندگی هست و باید به هر حال شرایط زندگی شون رو مطابق اون وفق بدن...

سوال شده که آیا شما از نظر ادرار کردن مشکل دارید؟ چون بعضی از این خانمهائی که چنین احساسی رو دارند هنگام بعضی حالات.. مثلا عطسه, سرفه, یا خندیدن.. دچار نشت ادرار میشن اما از نظر درمانی اون متخصص هم به همان مانور کگل اشاره کرده که میتوان عضلات لگن رو قوی تر کرد..

الف : روش دیگه اینه که از وسیله های مخروطی شکلی استفاده میشه که به اندازه تامپون های معمولی هست و داخل واژن کار گذاشته میشه .روزی دو بار و هر بار 15 دقیقه داخل واژن گذاشته میشه..اگر مخروط های با وزن برای اون خانم موفقیت آمیز بود میتونه از مخروط های با وزن بیشتر استفاده کنه.. بهتره با پزشک زنان خودتون در این زمینه مشورت کنید

ب : روش دیگه تحریک با الکتریسیته هست که هر 1 تا 4 روز یک بار انجام میشه و هر بار 20 دقیقه داخل واژن گذاشته میشود بعضی از متخصصان مایل هستند که این روش را در مطب خودشان انجام بدن.. بعضی دیگر مشابه های خانگی این وسیله را به خانمها پیشنهاد میدن

ج : روش دیگه... روش NeocontrolTM هست . به این ترتیب که صندلی های بخصوصی هست که مخصوصا در مطب های متخصصان کلیه و مجاری ادراری وجود داره و بیمار با نشستن روی اونها.. و تمرین هر چند روز یکبار با اونها.. میتونه عضلات لگن خودش رو قوی کنه

د : آخرین تیر ترکش هم جراحی هست که بعضی جراحان زنان پیشنهاد میدن
خ : گاهی هم شنیده میشود که به کمک لیزر هم توانسته اند موفقیت هائی کسب کنند و مخصوصا برای خانمهائی که احساس نشت ادرار میکنن میتونه مفید باشه و مثانه رو در جا و موقعیت بهتری تثبیت کنه..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد