پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی
پارکینگ وبلاگی متفاوت

پارکینگ وبلاگی متفاوت

آموزشی و تفریحی

علایمی که نشان میدهد این رابطه مناسب شما نیست !



عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

علائمی که نشان می دهد این رابطه برای شما مناسب نیست!

در اینجا به 5 نشانه که آشنایی شما آینده نامناسبی خواهد داشت اشاره می‌کنیم. اگر دو مورد یا تعداد بیشتری از این نشانه ها برای شما مکررا اتفاق می‌افتد وقت آن است که فکری برای رابطه خود بکنید.


1. تمام کارها برعهده شماست


عدم تعادل در پرداخت هزینه‌های زندگی و کارهای خانه ممکن است در کوتاه مدت چندان مهم نباشد اما اگر در مدت طولانی تمام کارها بر عهده شماست، در این شرایط تنها یک نفر سود می‌کند.

اگر شریک زندگی شما با شما به عنوان پادوی خانه رفتار می‌کند، در را به او نشان دهید. در زنئگی ممکن است یک طرف زیاده خواه باشد اما این روش نباید برای مدت طولانی ادامه یابد.


2. همواره به دنبال تنهایی هستید

اینکه انتظار داشته باشید شریک زندگی شما هرلحظه در کنار شما باشد عجیب است. اینکه شما به دنبال زمانی باشید که تنها هستید طبیعی است اما اگر میل شدیدی به تنهایی دارید این حالت نشان دهنده این است که شما بیشتر از اینکه از رابطه خود راضی باشید درمانده شده‌اید و ناراضی هستید.

3. متوقف کردن روابط جنسی

متوقف کردن روابط جنسی می‌تواند عوامل مختلفی داشته باشد مانند استرس و .... اما اگر این رابطه بدون دلیل معقولی برای مدت طولانی قطع شده، باید به آن به عنوان یک خطر توجه کرد.

4. به راحتی و مقابل دیگران به سادگی جر و بحث می‌کنید

بحث میان زوجین لزوما نشانه بدی نیست بلکه آنها باید اختلافات خود را با بحث حل کنند، اما مشکل آنجایی رخ می‌دهد که بر سر مسائل کوچک به سرعت وارد بحث می‌شوید. این کار برای هر دو طرف ناخوشایند است اما هر طرف بخاطر اینکه از طرف مقابل آزرده شده این کار را تکرار می‌کند.

وقتی این مشاجره در مقابل افراد دیگر به خصوص دوستان اتفاق می‌افتد، نشان دهنده این است که شما احترام یکدیگر را حفظ نکرده‌اید و از دیگران برای مشکل خود کمک می‌خواهید و یا قصد دارید نشان دهید فرد مقابلتان چگونه شما را آزرده می‌کند.

5. نداشتن سخنی برای گفتن

در زندگی مشترک هیچ یک از طرفین نمی‌توانند تمام زمان خود را صرف صحبت درباره‌ی روزهای آغاز آشنایی خود کنند و باید سعی کنند به جای آن به درک متقابلی از یکدیگر برسند.

درباره کار امروزتان، اخبار و ... با هم صحبت کنید همانطور که درباره آنها با دوستان خود صحبت می‌کنید.

اگر نمی‌خواهید درباره این مسائل با شریک زندگی خود صحبت کنید یا طرف مقابل علاقه‌ای به شنیدن انها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد